SWEET FOUNTAIN HANTARAN PERKAHWINAN


ASSALAMUALAIKUM…KEPADA SEMUA PEMBACA YANG DIHORMATI..TERLEBIH DAHULU SAYA MEMPERKENALKAN NAMA SAYA MOHD HELMI ISKANDAR PEMILIK PERNIAGAAN SWEET FOUNTAIN. SAYA DIBANTU OLEH MAMA DAN ADIK SAYA,(NORAINI DAN MASLIANA) DALAM MENGURUSKAN PERNIAGAAN INI.SAYA JUGA MENGUCAPKAN TERIMA KASIH KEPADA PELANGGAN-PELANGGAN DAN PEMBACA LAMAN INI KERANA SETELAH BEBERAPA TAHUN SAYA BERNIAGA MELALUI INTERNET ANDA SEMUA MEMBERI KERJASAMA YANG BAIK DAN SAMBUTAN YANG AMAT MENGGALAKKAN TERHADAP PERNIAGAAN SAYA INI…SAYA AKAN CUBA MEMBERIKAN SERVIS YANG TERBAIK UNTUK MEMUASKAN HATI SEMUA…

LAMAN INI ADALAH UNTUK MEMUDAHKAN SEMUA YANG INGIN MELIHAT CONTOH-CONTOH GUBAHAN YANG PERNIAGAAN SAYA TAWARKAN..

 

 

UNTUK TEMPAHAN SILA HUBUNGI: HELMI 012-2587412 ATAU (adik i) MASLIANA 012-5608114

https://helmi0122587412.wordpress.com
http://hantaranperkahwinan.co.nr

5 responses to “SWEET FOUNTAIN HANTARAN PERKAHWINAN

  1. Hi helmi. I’ve been waiting for your personal web like this. Easier to check any new design🙂

    My friend’s wedding is in august. Just nak tau when is the suitable time to make an order?

  2. hi helmi…..blh sy tau dmane lokasi perniagaan awk.
    sy tinggal di klang,sel…sy ingin mengadakan majlis pertunangan pada mei ini….dan berminat utk membuat tempahan…so sy ingin tahu lokasi kedai awk…

    • BISNES TETAP DI TESCO IPOH,PERAK….DELIVERY DIBUAT KE SEKITAR KL DANSELANGO APABILA ORDER DIKUMPULKAN.. PADA TARIKH-TARIKH BILA ANDA NAK MENGGUNAKAN NYA…DELIVERY CHARGE TIDAK DIKENAKAN..*BERGANTUNG PADA KEADAAN* KALO NAK MENEMPAH SILA TERUS BERHUBUNG DENGAN SMS OR CALL HELMI 0122587412 ATAU MASLIANA 0125608114

  3. hi helmi,,,im frm kota kinabalu…klu nak oder mcm mana eek? u ada gift terbaru tak? actually i nak for my anak(akikah). pls reply asap..k

Leave a Reply

